Gender Management



Příklady z praxe

Příběhy

Návody


Vyhledat





Home > Návody

Tisknout...
Co dělat pokud si někteří zaměstnaní stěžují na to, že musí navíc vykonávat úkoly za zaměstnané, kteří využívají flexibilní opatření?
24. 9. 2004

Pokud existuje obava, že spolupracující mohou flexibilní opatření považovat za neférová, pak je nezbytné, aby se manažeři/manažerky ve fázi plánování setkali s celou pracovní skupinou/oddělením a definovali společně pracovní parametry a systém zvládání rozpisu úkolů pro pracovní skupinu/oddělení.

Například může být užitečné odsouhlasit procedury pro následující situace:

  • Metody instruktáže pro personál: např. zaměřené na nové úkoly, postupy při zpracování úkolu a kontinuální úkoly

  • Metody přidělování úkolů/delegování úkolů: např. volání z kanceláře, urgentní korespondence, další korespondence

  • Stanovení postupu: jak a kdy bude úkol vykonán

  • Plánování setkání: pravidla pro uskutečňování porad a jednání

  • Diskutování o problémech spojených s flexibilními pracovními opatřeními: jak a kdy se toto bude řešit


Všechna flexibilní opatření by měla zahrnovat mechanismy pro zhodnocení a zpětnou vazbu, kdy spolupracující, bez jakýchkoliv předsudků mají možnost ventilovat svoje postoje.




Zatím žádné příspěvky...



 ^ 


© 2003-2004 Gender Management, Genderové informační centrum NORA, o.p.s., Všechna práva vyhrazena


 auPowered